Yılların Sürüncemesi

Cumartesi, Nisan 07, 2012

Bazı insanlar vardır hayatımızda hani hep geç kalınmıştır. O da öyle biri. İlk varliğinda ben yanimda istemedim, uzaklaştırdım kendimden. Ama bir şeyler vardı hep onda. Yaşayacaklarımızı yaşayabilseydik mutluluk olacaktı. Bunu bilmekti belki de beni tekrar ona çeken. Ancak bu sefer de o acısını akıttı bana. O itti beni ve gitti. Uzun bir süre gitti hayatimdan. Ama ikimizde birbirimizin aklinin bir köşesindeydik. Beklenmeyen bir karşılaşma tetikledi bazı şeyleri. Ama yine olmadi çünkü mesafe vardı şimdide. Olmadi olamadi oldurtamadik. Hep aklimizda yaşayamadiklarimizla, 'yaşasaydik ne güzel olurdu'lar kaldı. Zaman geçti ben değiştim. Galiba o da değişti. Suretlerimiz hep aynı. değişenler ise çok derinde. Zaman harcadik belki yillarin sürüncemesinde. Belki de olmamasi gerekendi ki hiç olmadi. Kim bilir o nerde ben nerde

0 yorum:

Yorum Gönder