Dost

Cumartesi, Haziran 23, 2012

Şu hayatta tek ve gerçek bir dostum olduğunu bu gece bir kez daha öğrendim. Çünkü dost dediğin tek bir kelime ettiğinde eğlencesini, ortamını, arkadaşlarını, sevdiğini, içkisini bırakıp yanına koşarak gelendir. Tek bir kelime söyledim ona; sadece "kötüyüm" dedim. Aradan geçen iki dakika da "şarabı aç taksideyim" cevabı geldi. Budur işte. Bu. Dostunsa kötü olduğun anında yanındadır. Senin yeren, sayıp söven değil, canın yanarken yarana merhem olmaya gelendir. Dünyanın en gereksizleri tarafından yakılan canını en gereklileri bırakarak dindirmeye gelendir dost. 


Benim dostum var diyebilmek ne kadar güzel. Gözüm kapalı güvenebileceğim bir dost. Kollarında ölüp gidebileceğim, yanında her şeye ve her yere yürüyebileceğim bir dost. Sizin dostunuz var mı hiç ? Bence bu yazıyı okuduktan sonra bir kez daha düşünün. Şu yaşadığım lanet ortamda güvensizliklerini takınıp etrafımda dolanan insan suretlerinin içinde güvenebileceğim bir kişi var. Bir ve tek kişi. Şanslıyım dostum var. Şanslıyım şarap var. Şanslıyım her birinizi unutacak kadar dost muhabbetim ve şarabım var. 

0 yorum:

Yorum Gönder