Renk Renk, Şekil Şekil

Salı, Ağustos 28, 2012

Çeşit çeşit yüzler görüyorum fotoğraflarda. Artık internet fotoğraf albümü gibi. Sosyal ağları kullanıyoruz anıları saklamak için. Sanattan çıktı bu, gösteriye dönüştü. Bir geçit töreni gibi. İnsanlar boy boy fotoğraflar koyup gösteri(ş) yapıyor, gurur tablolarına puan üstüne puan ekliyor. Severdim ben fotoğraf çekmeyi, hayattan anlar yakalayıp anılar yaratmayı, ama o kadar suyu çıktı ki tadı kaçtı. Farklı açılardan çekilmiş fotoğraflarından her gün en az 80 tane seçip koyan kıza seslenmek isterim burdan, baydın. Ya da yalnızlığını örtmek için mutluluk tabloları çizenlere, oraya buraya gidebiliyorum param var diye sunumlarda bulunanlara... Demem o ki sıktınız beni. Bayıldım artık sizin şekil şekil suratlarınızı görmekten. Ama açık tutuyorum sosyal ağlarımı, sırf sizin kaç tane yüzünüz olduğunu görebilmek için. Renk renk şekil şekilsiniz, ama hiç biriniz adam değilsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder