Kaldı mı ki?

Pazartesi, Eylül 24, 2012

Pılını pırtını toplayıp aşkının peşinden gidenlere şahit oluyorum. Hala böyle insanlar mevcutmuş demek ki... Benim hiç inancım kalmadığı için yadırgıyorum sanırım ya da böyle şeyler sadece filmlerde yapılabilirmiş gibi geldiği için. İnanmamamın nedeni her ne olursa olsun, bunu yapanlar var. Kimilerine göre de baya romantik bir durum bu, hatta bundan çok iyi 24 bölümlük dizi çıkar. Ancak ben sadece sormak isterim manyak mısınız siz? Aşk için değer mi? Hala öyle duygular mevcut mu sizde? Köreltmedi mi sizi yaşadıklarınız ya da size zorla yaşatılanlar? Canınızı sıkmadı mı artık bu tekrarlayıp duran mekanik günler? Yoksa bu mekanik günlerden ütopik kaçışlarınız mı bunlar? Biriniz çıkıp bunları cevaplayabilir mi? Peki beni yeniden aşka inandırabilir mi? Aşk kaldı mı ki?

0 yorum:

Yorum Gönder