dost

Pazartesi, Nisan 14, 2014

aşk ile sevgi arasında fark vardır.
insan dostunu sever.
ben çok sevdim dostumu, istedimki benim onu sevdiğim gibi oda beni sevsin.
insan sevilmek istiyor.
dostumsun dedim, her şeyimi söyledim. dinledi.
kötüyüm dedim, koştu geldi.
düştüm, elimden tuttu çekip kaldırdı.
her yıkıldığımda yanımdaydı.
sarhoş oldum, beni korudu.
dibe vurdum, çekti çıkardı.
bunların hepsini yaptı.
ben o sırada onu çok sevdim, çok da değer verdim.
çok önemlisin benim için dedim.
ama o gitti.
bir şeyler kırıldı ve birikti.
taşan sel ile o da gitti.

dostum değil artık farkındayım.
yanında olmamı istiyor, ama aynı zamanda bilerek canımı da acıtıyor.
garip bir ikilem.
kararsız.
ben sustum.
ben hep susarım, çok susarım.
susmaların insanıyım,
sabırlıyım.
ama o da bitti.

hala 'dostuz'
ama sadece eskinin hatırına.

0 yorum:

Yorum Gönder