Aldırma

Çarşamba, Temmuz 09, 2014

içimi sıkıştıran bir şey var şuramda
çamur sıçramış kenarına şansımın
çıkmaz
sokaklarında yaşadığım kentin
barışmak çok uzakta
ben çaresiz, yarısı örülü köprü
gözüm karşı yakada.

gönül gözüm tavuk karası
batar çıkar karanlıklarda sığ sulara
-bu küslük beni bitirir-
kaderim
ucundan yakılmış sigara
nerede kaldı güzel günlerin gemisi
gelmedi hala
oysa senin olduğun her yer
deniz kenarı bana.
oysa o kadar kolay ki mutlu olmamız
yeterli malzememiz var ben seviyorum seni

aldırma

bebeğimiz çok küçük daha.

aldırma

içimi sıkan bir şey var şuramda
tarifsiz olmasının deli eden baskısı
ama şuramda
ama tam ortasında bedenimin
ellerin değince ürperen yerlerimin
bedenim
ne çok özledi seni
ve bu şiiri ne kadar basitleştiriyor değil mi
olsun

özledim

kendimi terkediyorum kaçıncı defa
yazdıklarımın uzağına düşüyor hayat
ben başa dönüyorum, ben boşa dönüyorum
gittiğim her yerde elleri yakamda
gözüm karşı yakada
ben yarım bir köprü
ulaşamadım sana.

Özgür Ballı

0 yorum:

Yorum Gönder