hayatımdakilere söyleyemediklerim 3

Pazartesi, Nisan 20, 2015

* ah be! dost dediğin bu değil. çok uğraştım seni dost yapmak için ama bir kez ve yeniden, tekrar tekrar yüzüme vurdun gerçeği. dost dediğin bu değil!

* hey! look all the fucks I give you!!!

* babam... seni çok özlüyorum. başına diktikleri o soğuk taş içimi ürpertiyor her dokunuşumda, oysaki sen ne sıcaktın. sıcacık gülüşünle güneş gibi aydınlatırdın beni. yol gösterir, yönlendirirdin. çok ihtiyacım var sana. "boncuk" diye bana seslenmene.

* yük müsün hayatıma refakat mi ediyorsun bir karar veremiyorum.

* büyük ol, kendin ol, biraz daha bizimle ol. çıkar kafanı ve bak. gerçek ol. çocuk olma, adam ol.

* yanlış zamanda yanlış şeylerle geliyorsun bana, destur diyorum her adımına.

* asshole!!!!!!!!!!!

* disturunuz çok güzel bayım.

* hadi kalk gidelim, nolur lütfen. tek kelime. GİDELİM. götür beni lütfen. GİDELİM. 

0 yorum:

Yorum Gönder