Fragile

Cuma, Temmuz 27, 2012

"fragile"

İngilizcede en sevdiğim kelimedir. Kırılganlık. Kendimi hep kırılgan olarak gördüğüm için olabilir. Seni en iyi tanımlayan kelime ne diye saçma bir soru sorsalar, kuşkusuz "fragile" cevabını veririm. Çünkü ben kırılganım, kırılıyorum. Çok kırılıyorum insanlara içimde. Sayıp sövüyorum beni üzdükleri için. Benim hiç bir zaman kimseyi isteyerek üzmek gibi düşüncelerim olmuyor. Safım ki ben, bilmem kimseyi üzmeyi. İnsanlar beni hep isteyerek üzdü, hep tercihleri üzdü beni. Anlamaz kimse kırıldığımı, dışarıdan görmezler dağınık puzzle gibi içimin parça yığınına döndüğünü. Hoş, insanlara gelene kadar kırgın olduğum çok şey var aslında. Kırılmaya kırgınım ben. Kendime kırgınım, hele zamana ne kadar kırgın olduğumu sormayın gitsin.

0 yorum:

Yorum Gönder