26 Olacaktın

Cumartesi, Mart 29, 2014

doğum günün bugün...
ne güzel kutlardın kim bilir hayatta olsaydın.
26 olacaktın.
sarılacaktı, kutlayacaktı arkadaşların...sevgilin...
kucaklayacaklardı seni sevgiyle.
ben mesaj atmayacaktım; biz o defteri çoktan kapatmıştık.
mumlar üfleyecektin. kaç mum olacaktı acaba pastanda? kim bilir...
cuma akşamı... kesin bir yerlerde içecektin, eğlenecektiniz.
ben aklına bile gelmeyecektim.
güzel gülümseyecektin, sen hep çok güzel gülümserdin.
kara gözlerin neşe saçacaktı yine.
sigara içecektin, belki de çok içecektin
alkolle güzel gidiyor derdin.
çok güzel sigara içerdin sen.

seni geri getirecek bir şey olsaydı keşke, yapabileceğim bir şey olsaydı keşke.

söz verdim sana bu gece ağlamayacağım...

doğum günün kutlu olsun, rahat uyu. rahat uyu!

0 yorum:

Yorum Gönder