İlk Defa

Perşembe, Mart 27, 2014

tükendim, artık beni sevmen için daha fazla uğraşamayacağım.
kaç zamanımız var bilinmez ama ben fazlasıyla zaman harcadım.
sevmediğin zamanlarda susarak, baktığın yere kendimi dahil etmeye çalışarak, tüm kırıklarınla savaşarak, bıraktığın elimi kendi kendime avutarak, unuttuğun yerde kalarak geçti gitti zaman.
dalgalan sen devam et, ben aynı değilim artık.
sayende büyüdüm, zor zamanlar atlattım.
yardımcı oldun bana, bir nevi kendimi tamir ettim sayende.

ama tam karşıya geçerken bıraktığın o el benimdi.
yarıda kaldım, yarım kaldım.
unuttun mu gittiğin bir yerlerde beni?
tükendim.
ilk defa diyorum,
ben artık bittim.
geldiğin kadar geleceğim,
kendinden bu ilişkiye eklediğin kadar ekleyeceğim.
artık rotam mutluluk ve sonsuzluk değil
bunların olmadığını biliyorum.
sakiniz ya o da yeter, gittiği yere kadar gider.

0 yorum:

Yorum Gönder